Пaвук всeсвітньoї мeрeжі плeтe пaвутину, щo в Укрaїні нaстaв рaй про aлкoгoліків і нaркoмaнів. Бo тeпeр, нaчeбтo, мoжнa, нe прoсиxaючи, сідaти зa кeрмo і нічoгo зa цe нe будe.
Дoзвoлю сoбі висловити свою думку, яка, звісно, неважный (=маловажный) є істиною в останній інстанції. Але, можливо, вона убереже алконавтів від пекла, а з цим і душі невинних людей.
1 липня набрав чинності институции №2617-VIII, який вилучив з Кодексу насчет адмінпроступки (КпАП) статтю ради керування транспортним засобом у нетверезому стані і додав аналогічну статтю (але з більшим покаранням) у Кримінальний бусидо (КК).
Міф 1: Усі справи для такі адмінпроступки, які вчинені предварительно 1 липня, треба закрити
Держи моє переконання, це приставки не- так. Особа має відповідати вслед тим законом, що діяв, если вона вчинила відповідне каране діяння (крім випадків, коль наступний закон скасував чи помощник’якшив відповідальність).
Оскільки відповідальність ніхто приставки не- скасовував, а навпаки її посилили, в таком случае за проступок, вчинений предварительно 1 липня, особа має бути покарана следовать ст. 130 Кодексу относительно адмінпроступки, яка діяла возьми той час.
Цікаво, що 17 червня, законодавець, чомусь, захотів відмовитися від ідеї относительно криміналізацію цього діяння і прийняв адат, що мав скасувати норму, якою вносилися зміни поперед КпАП і КК. Але новий законоположение (№720-IX) був опублікований пізніше — 3 липня.
І тута Міф 2: точніше, таких міфів двушничек. Що тепер:
1. Знову діє стаття КпАП, а відповідна стаття КК скасована.
2. Карати вслед керування п’яних тепер без- можна, бо неярко, який закон застосовувати, а немає визначеності – немає відповідальності.
І тетенька, і те твердження безграмотный відповідає дійсності. После порушень, вчинених, починаючи з 1 липня, має застосовуватися відповідна кондиция КК. Оскільки приём, що набрав чинності 3 липня, без- вніс жодних змін нате цю тему по самих КК і КпАП. Він лише виключив відповідну норму із закону для внесення змін прежде КК і КпАП.
Держи момент прийняття закону оборона вилучення змін, це могло мати сенс (ибо ці зміни тоді ще отнюдь не набрали чинності), але для момент опублікування закону 3 липня – це скасування норми сейчас беззмістовне, бо 1 липня, відповідні норми щодо покарання алконавтів були інкорпоровані в КК і вилучені з КпАП, а після цього їх уж ніхто не змінював.
Отже, сьогодні керування транспортними засобами у стані сп’яніння, допущене після 1 липня, – кримінально каране.
Міф 3: логика №720-ХІ, який опублікований 3 липня, набрав чинності з 1 липня, ибо в ньому написано, що він набирає чинності одночасно з законом №2617-VIII.
В спростування просто зацитую ст. 94 Конституції, яка чітко регулює таку ситуацію: положение набирає чинності насквозь десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше никак не передбачено самим законом, але далеко не раніше дня його опублікування.
Отже, яса №720-ХІ приставки не- зміг набрати чинності одночасно із законом № 2617-VIII, а саме 1 липня, ибо був опублікований і набрав чинності пізніше – 3 липня. А тому він жодним чином безграмотный вплинув на статтю КК ради покарання за нетверезе керування автомобиль.
І останнє. Якщо патрульна поліція й далі складатиме адмінпротоколи по (по грибы) такі проступки, тоді це если робота на смітник. Тепер її співробітники, згідно з ч. 3 ст. 38 КПК, у справах относительно цей кримінальний вина мають повноваження слідчих, сиречь повинні діяти по (по грибы) КПК.
Все материалы автора
Благо Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.